­čôę┬á[email protected]┬á | ┬á030 323 350 ­čô▓

Splošni pogoji poslovanja in uporaba spletne trgovine HITklik.si

Dobrodošli na spletnem mestu hitklik.si, s katerim upravlja podjetje Kreatus d.o.o., Levstikova ulica 8, 1401 Zagorje ob savi (v nadaljevanju: podjetje).

Ti splo┼íni pogoji se uporabljajo za vse aktivnosti, omogo─Źene v spletni trgovini, ki je dostopna na┬áhitklik.si┬á(v nadaljevanju spletno mesto). Splo┼íni pogoji so zavezujo─Źi za vse Uporabnike. Prosimo vas, da pogoje pozorno preberete. V kolikor se s pogoji, v celoti ali deloma, ne strinjate na┼íega spletnega mesta ne smete uporabljati. Splo┼íni pogoji predstavljajo sklenjeno pogodbo med vami in podjetjem.

Spletno mesto je na voljo v stanju ╦Łtak┼íno kot je╦Ł, podjetje ne podaja nikakr┼ínih garancij ali jamstev, ne neposrednih ne posrednih, v zvezi z lastninsko pravico, tr┼żenjem ali kakr┼ínokoli ustreznostjo za katerikoli namen, za izdelke, ki so ponujeni na spletnem mestu.

Lastnik spletnega mesta bo s potrebno skrbnostjo poizku┼íal zagotavljati natan─Źnost in a┼żurnost podatkov na spletnem mestu. Hkrati si pridr┼żuje pravico, da spreminja vsebino spletnega mesta ali preneha z njegovim dopolnjevanjem kadarkoli, brez vsakr┼ínega predhodnega obvestila. Prav tako lahko lastnik spletnega mesta kadarkoli in brez kakr┼ínegakoli obvestila spremeni storitve, izdelke, cene ali programe, opisane na tem spletnem mestu.

Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

– podatke o podjetju (ime in sede┼ż podjetja, mati─Źna ┼ítevilka, dav─Źna ┼ítevilka, ┼ítevilka registra),
– kontaktne podatke, ki uporabniku omogo─Źajo hitro in u─Źinkovito komunikacijo (e-po┼íta, telefon),
– bistvene zna─Źilnosti blaga oziroma storitev (vklju─Źno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
– dostopnost artiklov (vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
– pogoje dostave artiklov ali izvr┼íitve storitve (na─Źin, kraj in rok dostave),
– vse cene morajo biti jasno in nedvoumno dolo─Źene in razvidno mora biti prikazano, ali ┼że vsebujejo davke in stro┼íke prevoza,
na─Źin pla─Źila in dostave,
– ─Źasovno veljavnost ponudbe,
– rok, v katerem je ┼íe mo┼żno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, ─Źe in koliko stane kupca odstop od pogodbe,
pojasnilo postopka ob prito┼żbi, vklju─Źno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali slu┼żbi za stike s kupci

Na─Źini pla─Źila

Ponudnik omogo─Źa naslednje na─Źine pla─Źila:

po povzetju ÔÇô z gotovino ob prevzemu blaga (ob prevzemu po┼íiljke je potrebno Po┼íti Slovenije poravnati ┼íe provizijo za pla─Źilo univerzalnega pla─Źilnega naloga (UPN) po veljavnem ceniku Po┼íte Slovenije) pri prevzemu po┼íiljke preko dostavne slu┼żbe GLS ali pri prevzemu paketa lahko nastanejo dodstni stro┼íki obdelave – manipulacije paketa .
po predra─Źunu – pla─Źilo na transakcijski ra─Źun na┼íega podjetja po polo┼żnici ali preko spletne banke

Pri posameznih naro─Źilih si lahko pridr┼żujemo pravico do zahtevka po pla─Źilu z nakazilom na ra─Źun (predra─Źun).
Ponudnik kupcu izda ra─Źun na trajnem mediju. Kupec je dol┼żan preveriti pravilnost podatkov na ra─Źunu in o morebitnih napakah obvestiti prodajalca v 8 dneh od prejema ra─Źuna. Kasneje podanih ugovorov in popravkov glede pravilnosti izdanih ra─Źunov ne upo┼ítevamo.

Cene

Vse cene so v EUR vsebujejo DDV in okoljsko dajatev (pri izdelkih kjer je to potrebno), razen ─Źe je izrecno zapisano druga─Źe.

  • Cene veljajo v trenutku oddaje naro─Źila in nimajo v naprej dolo─Źene veljavnosti.
  • Cene izdelkov ne vklju─Źujejo stro┼íkov po┼ítnine; le ta se obra─Źuna ob zaklju─Źku naro─Źila in je razvidna v nakupovalni ko┼íarici pred zaklju─Źkom naro─Źila.
  • Plati┼í─Źa na fotografijah niso vklju─Źena v ceno.

Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj a┼żurne in to─Źne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napa─Źen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naro─Źila, bo ponudnik kupcu omogo─Źil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil re┼íitev, ki bo ┼íla v obojestransko zadovoljstvo.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naro─Źilo (kupec prejme elektronsko sporo─Źilo o statusu Naro─Źilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

Izdaja ra─Źuna

Spletna trgovina HITklik.si po pla─Źilu blaga oz. pri dostavi naro─Źenega blaga kupcu prilo┼żi original ra─Źun.

Na ra─Źunu sta raz─Źlenjena cena in vsi stro┼íki v zvezi z nakupom. Kupec je dol┼żan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naro─Źila.

Postopek nakupa

Za naro─Źilo blaga v spletni trgovini HITklik.si se uporabniku ni potrebno registrirati. Nakup blaga v korakih:

1. korak: Uporabnik izbere izdelek, ki ga namerava kupiti izbere koli─Źino in ga doda v ko┼íarico.
2. korak: Nato izbere preglej košarico
3. korak: Izberite na blagajno
4. korak: Po izpolnjenih podatkih se izbere zaklju─Źi nakup

Po oddaji naro─Źila kupec prejme obvestilo po elektronski po┼íti, da je naro─Źilo sprejeto. Kupcu so na spletni strani prodajalca vselej dostopni iz─Źrpni podatki o statusu in vsebini naro─Źila.

Ponudnik naro─Źilo pregleda, preveri dobavljivost naro─Źenih artiklov in naro─Źilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja to─Źnosti dobave pokli─Źe kupca na njegovo kontaktno telefonsko ┼ítevilko. Prek elektronske po┼íte prodajalec kupca sproti obve┼í─Źa o a┼żurnih podatkih v zvezi z dobavo blaga. ─îe je dobavna doba zelo dolga in kupec ne ┼żeli ─Źakati, lahko kupec to sporo─Źi prodajalcu, ki bo artikel odstranil iz naro─Źila in vrnil kupcu morebitna ┼że vpla─Źana sredstva, ostale artikle iz naro─Źila pa po izbiri kupca, ali dobavil, ali pa celotno naro─Źilo storniral. Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti za ┼íkodo, ki bi nastala zaradi dalj┼íih dobavnih rokov ali zaradi nedobave blaga.

Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca.

V primeru, da se kupec odlo─Źi za preklic naro─Źila, mora o tem obvestiti ponudnika preko e-maila [email protected] ─îe se zgodi, da je naro─Źilo ┼że odpremljeno, po┼íiljko kupec zavrne dostavni slu┼żbi.

Pravica do odstopa od pogodbe brez navedbe razloga

Kupec (navedeno velja izklju─Źno za fizi─Źne osebe, ki pridobijo blago za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 15 dneh od prevzema blaga ponudniku sporo─Źi, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odlo─Źitev. Rok se za─Źne ┼íteti en dan po datumu prevzema.

Odstop od pogodbe kupec sporo─Źi na e-naslov ponudniku [email protected]

Obrazec za odstop od pogodbe artiklov je uporabnikov na voljo TUKAJ.

V primeru odstopa od pogodbe kupec prejeti izdelek vrne po pošti na naslov podjetja: PE: Kreatus Celje, Ulica mesta Grevenbroich, 3000 Celje, Slovenija

Vrnitev prejetih izdelkov ponudniku v roku za odstop od pogodbe se ┼íteje za sporo─Źilo o odstopu od pogodbe.

Kupec mora artikel vrniti ponudniku nepo┼íkodovan in v nespremenjeni koli─Źini, razen ─Źe je izdelek uni─Źen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova koli─Źina zmanj┼íala, ne da bi bil za to kriv kupec. Kupec izdelkov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Kupec sme opraviti ogled in preizkus izdelkov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Kupec odgovarja za zmanj┼íanje vrednosti blaga, ─Źe zmanj┼íanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Edini stro┼íek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je stro┼íek vra─Źila izdelkov (ki se v primeru po┼íiljanja obra─Źunava po ceniku dostavne slu┼żbe in je odvisen od tega ali gre za po┼íiljko/paket/tovor). Izdelek je potrebno vrniti ponudniku najkasneje v roku 15 dni od poslanega sporo─Źila o odstopu od pogodbe (nakupa).

Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je izdelek, ki je bil izdelan ali naro─Źen po natan─Źnih navodilih kupca, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam.

Vra─Źilo opravljenih vpla─Źil bo izvedeno takoj, ko je to mogo─Źe, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporo─Źila o odstopu od pogodbe. Ponudnik vrne prejeta pla─Źila kupcu s pla─Źilom na transakcijski ra─Źun. Vra─Źilo pla─Źila v gotovini ni mogo─Źe, prak tako so vse po┼íiljke, poslane na naslov ponudnika z odkupnino zavrnjene!

Pravico do vra─Źila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natan─Źneje urejajo dolo─Źila zakona o varstvu potro┼ínikov (neuradno pre─Źi┼í─Źeno besedilo).

Odgovornost ponudnika za stvarne napake

Ponudnik odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se poka┼żejo v dveh letih od prevzema blaga, v skladu z ZVPot. Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, ─Źe o napaki obvesti ponudnika v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Ponudnik mora pisno odgovoriti kupcu na zahtevo najkasneje v osmih dneh po njenem prejemu, ─Źe je obstoj napake oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi sporen. Napaka je stvarna:

– ─Źe izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet;
– ─Źe izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila ponudniku znana oziroma bi mu morala biti znana;
– ─Źe izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali mol─Źe dogovorjene oziroma predpisane;
– ─Źe je ponudnik izro─Źil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen ─Źe je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost izdelka za normalno rabo se preverja glede na obi─Źajno blago enake vrste in ob upo┼ítevanju kakr┼ínihkoli ponudnikovih izjav o zna─Źilnostih blaga, ki jih je dal ponudnik ali proizvajalec zlasti z ogla┼íevanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na samem izdelku.

Garancija

Artikli imajo garancijo, ─Źe je tako navedeno na garancijskem listu ali na ra─Źunu. Garancijski roki so navedeni na ra─Źunu. Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. ─îe informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil a┼żurno informacijo.

Dostava

Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku.

Pogodbeni partner za dostavo po┼íiljk je Po┼íta Slovenije ali GLS, vendar si ponudnik pridr┼żuje pravico izbrati drugo dostavno slu┼żbo, ─Źe bo s tem lahko naro─Źilo izpolnil bolj u─Źinkovito.

Varnost

Ponudnik uporablja ustrezna tehnolo┼íka in organizacijska sredstva za za┼í─Źito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter pla─Źil. Ponudnik v te namene uporablja SSL certifikat, ki ga je izdala za to poobla┼í─Źena organizacija.

Varovanje osebnih podatkov

Zavezujemo se, da bomo varovali zaupnost osebnih podatkov in zasebnost uporabnikov spletnega mesta www.hitklik.si, zbrani osebni podatki bodo uporabljeni izklju─Źno samo v namene obve┼í─Źanja o poteku naro─Źila (samo kadar obiskovalec v spletni trgovini hitklik.si opravi nakup) in v primeru strinjanja tudi za informiranje o posebnostih, novostih na spletni strani hitklik.si ter za prilagojene ponudbe posamezniku. Podjetje spo┼ítuje zaupnost in zasebnost osebnih podatkov, zato bo storilo vse potrebno, da jih za┼í─Źiti pred kakr┼ínimikoli kr┼íitvami in zlorabami.

Posredovanje uporabnikovih osebnih podatkov podjetju je v dolo─Źenih primerih nujno, da lahko obdelovalec kot ponudnik izpolnjuje svoje pogodbene obveznosti do uporabnika. Ponudnik zbrane osebne podatke trajno varuje skladno z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Uradni list RS, ┼ít. 94/07) (ZVOP-1), Zakonom o elektronskih komunikacijah (Uradni list RS, ┼ít. 109/12, 110/13, 40/14 ÔÇô ZIN-B, 54/14 ÔÇô odl. US, 81/15 in 40/17) in Splo┼íno uredbo o varstvu podatkov (angl. General Data Protection Regulation ÔÇô GDPR).
Ve─Ź o varovanju osebni podatkov najdete na tej povezavi. (Izjava o zasebnosti – GDPR)

Komunikacija

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, ─Źe temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.

Oglasna elektronska sporo─Źila bodo vsebovala naslednje sestavine:

– jasno in nedvoumno bodo ozna─Źena kot oglasna sporo─Źila,
– po┼íiljatelj bo jasno razviden,
razli─Źne akcije, promocije in druge tr┼żne tehnike bodo ozna─Źene kot tak┼íne. Prav tako bodo jasno dolo─Źeni pogoji udele┼żbe v njih,
– jasno bo predstavljen na─Źin odjave od prejemanja oglasnih sporo─Źil,
– ┼żeljo uporabnika, da ne ┼żeli prejemati oglasnih sporo─Źil, bo ponudnik izrecno spo┼ítoval

Hramba pogodb in ra─Źunov

Ponudnik kupcu izda ra─Źun v fizi─Źni obliki in ga dostavi skupaj z naro─Źilo. Ponudnik prav tako hrani ra─Źun v elektronski obliki, tega lahko kupec kadarkoli zahteva s po┼íiljanjem zahteve na [email protected]

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najbolj┼íih mo─Źeh trudi zagotoviti a┼żurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletni strani. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletni strani. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogo─Źil odstop od naro─Źila ali zamenjavo naro─Źenega artikla.

─îeprav se ponudnik trudi zagotoviti natan─Źne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simboli─Źne. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti artikla.

Ponudnik ima mo┼żnost odstopa od pogodbe s stranko le, ─Źe se ugotovi o─Źitna napaka (46. ─Źlen OZ). Kot o─Źitno napako se opredeli bistvene lastnosti predmeta in vse zmote, ki se po obi─Źajih v prometu ali po namenu strank ┼ítejejo za odlo─Źilne ter jih ponudnik v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vklju─Źuje tudi o─Źitne napake v ceni.

Ponudnik si pridr┼żuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakr┼íenkoli na─Źin, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.

Prito┼żbe in spori

Ponudnik spo┼ítuje veljavno zakonodajo o varstvu potro┼ínikov in se po vseh mo─Źeh trudi izpolnjevati svojo dol┼żnost zagotavljanja u─Źinkovitega sistema obravnavanja prito┼żb. V primeru te┼żav se kupec s ponudnikom lahko pove┼że telefonsko na telefonsko ┼ítevilko 030 369 635 ali po elektronski po┼íti na [email protected] Prito┼żba se odda prek e-po┼ítnega naslova [email protected] Postopek obravnave prito┼żbe je zaupen.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena zna─Źilnost potro┼íni┼íkih sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim ─Źasom ter stro┼íki, ki nastanejo zaradi re┼íevanja spora, kar je tudi glavna ovira, da kupec ne spro┼żi spora pred sodi┼í─Źem. Zato si ponudnik prizadeva po svojih najbolj┼íih mo─Źeh, da se morebitni spori re┼íijo sporazumno.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi ponudnik ne priznava nikakr┼ínega izvajalca izvensodnega re┼íevanja potro┼íni┼íkih sporov kot pristojnega za re┼íevanje potro┼íni┼íkega spora, ki bi ga kupec lahko spro┼żil v skladu z Zakonom o izvensodnem re┼íevanju potro┼íni┼íkih sporov.

Ponudnik, ki kot ponudnik blaga omogo─Źa spletno trgovino na obmo─Źju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno re┼íevanje potro┼íni┼íkih sporov (SRPS). Platforma je na voljo kupcem tukaj:

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Vsa naro─Źila do 14. ure odpo┼íljemo isti dan!

Hitra dostava!

30 dni vra─Źila kupine

Vrnemo vam vaš denar brez vprašanja

Garancija na vse izdelke

1 leto garanacije na vse izdelke!

100% varno pla─Źevanje

MasterCard / Visa

┬ę Hitklik.si 2020
Hit izdelki teko─Źega leta